Nis
28

Hangi kadın her gün çikolata yemeğe hayır diyebilir ki!!!

Yazan admin  //  Ellerden  //  1 Yorum

İngiltere’de yapılacak bir araştırma için, bilim adına suçluluk duymadan bir yıl boyunca her gün bir paket çikolata yiyecek kadın gönüllüler aranıyor.

Araştırmanın yapılacağı Doğu Anglia Üniversitesi biyokimyagerleri,
haziranda başlayacak araştırmada, çikolata ve diğer gıdaların içinde
bulunan flavonoid maddesinin tip 2 diyabeti bulunan menopozdaki
kadınlarda kalp krizi riskini arttırıp arttırmadığının gözlemleneceğini
belirttiler.

Araştırma için her gün bir koca paket çikolata tüketecek 150 tip 2
diyabeti hastası menopoz sonrası kadında, etken maddelerin yüksek
tansiyonu, kolesterol seviyesi düşürüp düşürmediği ve damarların
durumunu iyileştirip iyileştirmediği incelenecek.

Deneklerin yarısı bir yıl boyunca, soya, kakao, bazı meyve ve
sebzelerde bulunan flavonoidden 30 gram içeren bir büyük çikolata
yerken, diğerleri de, bu etken maddenin bulunmadığı çikolatadan
tüketecekler.

Araştırma sonuçlarının, kakao’da bulunan soya ve epicatechin’in
içerdiği isoflavonların belirgin bir yararı olduğunu ortaya koyması
durumunda, hekimlere, diyabetinin tipine göre hastalara kalp krizi
riskini azaltmaları için yemeleri gereken miktarı söylemeleri açısından
yararlı olması bekleniyor. Üstelik bunun çikolata olması gerekmiyor.

Bu alanda önce yapılan araştırmalar, siyah çikolatada bulunan bu
etken maddenin kalp sağlığı açısından yararlı olduğunu ortaya koyarken,
uzmanlar, piyasadaki çikolataların çoğundaki yüksek miktarda bulunan
şeker ve yağın bu avantajları ortadan kaldırdığını belirtiyorlar.

Bir başka araştırmada da, siyah çikolatanın yüksek tansiyonu düşürdüğü,
damarların iyi çalışmasını sağladığı ve kalp krizi riskini azalttığını
göstermişti.

Related Posts with Thumbnails STK destek bölümü [ Banner tıklamayanlara çok kızarız :) ]
Beni Koruyun

1 Yorum to “Hangi kadın her gün çikolata yemeğe hayır diyebilir ki!!!”

  • bilmiyorum bu siteyi ama güzel bi site olduğunu düşünüyorum

Yorum yaz

E-mail adresinizi giriniz:

Çarsamba Pazari
Marka Saklabani
Radyo programlarindan
Social Media
Nestle
TEV
Beni Koruyun
Unicef

Twitter da ne diyor bu adam !

    Yazarlarımız Yazıyorlar


    Emrah Serdaroğlundan

    61

    wooden

    Tugba's Scene

    K-Side

    Black Water

    Devamı için